srijeda, 16. travnja 2014.

Kreme za ruke – moja trenutačna postava

Oduvijek sam okružena mnoštvom krema za ruke, moji su roditelji oduvijek po dnevnom boravku, sobama i kupaonici držali (i još drže :) ) preko nekoliko verzija Atrix i sličnih krema, našla se tu i poneka Balea, Rosal, Garnier kremica. Tako sam stekla naviku redovitog mazanja ruku – dok gledam TV, dok nešto radim na laptopu, na poslu, poslije pranja ruku, pranja suđa i čišćenja, prije spavanja, kad osjetim da su suhe. 




Jedno sam vrijeme nekako zaboravila na tu naviku, a taman sam se u tom razdoblju preselila u svoj stan i počela češće prati suđe i čistiti, i to pamtim kao jedino razdoblje u kojem su mi ruke bile grozno suhe i oštećene, koža na njima čak je znala pucati. Jednostavno se poklopilo, manjak njege i povećana izloženost raznim sredstvima za čišćenje. Sjećam se još uvijek što mi je tada, prije nekih sedam godina, oporavilo ruke – bila je to kombinacija Rituals Hand Therapy pilinga za ruke (otkrila sam ga potpuno slučajno kad sam ga dobila u Rituals setu za njegu ruku kao rođendanski poklon od tate) i slavne L'Occitane kreme za ruke s 20% karite (shea) maslaca


 










Od tada redovito mažem ruke i nisam više imala većih problema s njima. U nekim su razdobljima više suhe, no bolje kreme za ruke to svaki put riješe. Doduše, moj problem su zanoktice, no o tome nekom drugom prilikom. :)

Dogodilo se da trenutačno imam pravu hrpu krema za ruke, neke su pri kraju, neke čekaju svoj red za korištenje, a većina je strateški raspoređena po stolovima i ormarićima u stanu, kupaonici, stolu na poslu i torbi. Odlučila sam ih ukratko predstaviti, a vi mi u komentarima recite zanima li vas detaljnija recenzija neke od njih.




Balea losion za ruke dolazi u brojnim limited edition i stalnim verzijama, a ja trenutačno imam tri: sa shea maslacem i arganovim uljem, s kokosovim uljem i ekstraktom ananasa te sa shea maslacem i vanilijom. Dolaze u bočici od čak 300 ml, traju vrlo dugo, lagani su i brzo se upijaju. Ne pružaju čudo od njege, no zbog svoje rijetke teksture i brzog upijanja idealni su za usputna mazanja tijekom dana. Bilo da imam posla s papirima, bilo da radim na računalu, odmah nakon mazanja mogu nastaviti s onime što radim. Ove losione koristimo i na poslu i svi ih obožavaju.




Uvijek kada ih uspijem naći kupim pokoju Essence kremu za ruke iz zimskih, božićnih kolekcija (24h Hand Protection Balm). Trenutačno imam ovogodišnje dvije, Strawberry Dark Chocolate i Kiwi Dark Chocolate te prošlogodišnju (hm, zapravo pretprošlogodišnju, zima 2012./2013.) Caramel Hot Chocolate čije ostatke cijedim. Sve odlično mirišu, a njega im je solidna. Gušće su od Baleinih losiona, no i dalje vrlo praktične za uporabu tijekom dana, kada ne možete dugo čekati da vam se ruke osuše. Balea Mango kremu za ruke volim koristiti ljeti jer miriše voćno i osvježavajuće.




Za tri Afroditine kreme za ruke i nokte nemam zamjerki – lijepo njeguju (i zaista primjećujem da utječu i na kožicu oko noktiju, koja mi je inače slaba točka), nešto su gušće, no to ne znači da će vam ruke predugo biti vlažne ili masne. Volim ih koristiti po danu u nešto tanjem sloju te prije spavanja, kada volim bogato nanijeti jednu od njih za što bolju njegu. Imam bogatu kremu s karite i kakao maslacem, glicerinom i vitaminom E (zvuči impresivno, a meni je od ove tri najbolja, izvrsno njeguje, oporavlja kožicu oko noktiju, i miris mi se jako sviđa), zaštitnu kremu s bademovim uljem, karite maslacem i glicerolom (nisam je puno koristila no zasad nemam prigovora) i antibakterijsku kremu s maslinovim uljem, ekstraktom maslinova lista, glicerinom i pčelinjim voskom (iako sam je skoro potrošila, nekako je najmanje doživljavam, kao i sve proizvode s mirisom maslina).




Male kremice za ruke, do 30 ml, nosim u torbi kako bih mogla namazati ruke dok nisam kod kuće ili na poslu. Yves Rocher hidratantna krema iz linije s arnikom čeka svoj red, no isprobala sam je i vrlo sam zadovoljna njegom, doduše, ostavlja masnjikavi film na rukama, no za korištenje 'u hodu' bit će odlična, vidim je kao dobru kremu za zimu te za mazanje ruku prije spavanja. L'Occitane kreme za ruke s karite maslacem trenutačno imam u dvije verzije – iz kolekcije čarobni listovi (s mirisom citronovca i vanilije s lješnjacima) te s bademovim mlijekom, ove nisu otvorene, no već sam ih prije imala i potrošila, uvijek imam u zalihama barem jednu L'Occitane kremu za ruke, a dosad sam isprobala i potrošila sigurno barem 6-7 verzija te kreme. Fenomenalne kreme, spomenula sam da mi je originalna verzija oporavila ruke kad su bile u najgorem stanju, volim ih i ljeti i zimi, jesu skuplje nego što smo se navikli da kreme za ruke budu, ali ja ne žalim ni kune za njih jer, iako ima i drugih dobrih krema za ruke, ipak im nijedna nije ravna. Clinique Deep Comfort Hand and Cuticule Cream trenutačno nosim u torbi, još jedna prilično skupa i jako dobra (čitaj: njegujuća) krema, imam tester verziju i vjerojatno nikada ne bih obratila pažnju na nju u parfumeriji i kupila je, ali drago mi je što sam je imala prilike isprobati. 




Kreme s ove fotografije dogodile su mi se jer sam prošle jeseni i zime pošandrcala za limited edition zimskim slatkastim proizvodima. :D Za sve njih mogu reći da fino mirišu, prilično su rijetke pa im ne treba dugo da se upiju, po učinku se ne mogu mjeriti s vojskom s prethodne dvije fotke, ali su sasvim okej za svakodnevnu upotrebu – volim ih koristiti, ali zaboravit ću ih čim ih potrošim. :D Redom: Oriflame Chocolate Dream, Oriflame Brazil Nuts, Avon Naturals – vanilija, Yves Rocher kakao i naranča. Na poslu imam još Yves Rocher kakao i pistacio. I da, minus za Avon i Oriflame jer su poklopci na odvrtanje, otvaranje 'na klik' mi je puno praktičnije, a to imam kod svih ostalih spomenutih full size krema. 




I posljednji junak ove priče, Lush Lemony Flutter, proizvod koji nije predstavljen kao krema za ruke nego kao maslac za zanoktice, no ja ga moram spomenuti jer ga obožavam. Dva-tri puta tjedno prije spavanja namažem ruke ovim maslacem, po potrebi i češće. Posebno ga pažljivo utrljam u kožicu oko noktiju, i ujutro su mi ruke divno mekane, a zanoktice oporavljene. Oprez, vrlo je masan i nakon njega nema pipkanja predmeta, odjeće, mobitela ili tipkovnice. :D Među sastojcima se nalaze otopina svježeg organskog limuna, shea maslac, pčelinji vosak, ulje soje, hladno prešano organsko ulje avokada, lana, pšeničnih klica, maslac manga, ekstra djevičansko kokosovo ulje, ricinusovo ulje, ulje limuna, lavande, kamilice... Milijarda prirodnih njegujućih ulja i maslaca. 


Prema mome mišljenju, što od svega ovoga morate isprobati? Neki od Baleinih losiona za usputno mazanje tijekom dana, jednu od L'Occitaneovih kremica s karite maslacom za kvalitetnu njegu i oporavak, Afrodita kremu za ruke i nokte s karite i kakao maslacem ili pak s bademovim uljem te Lush Lemony Flutter za hard core oporavak. 

Zanima li vas detaljnija recenzija koje od mojih krema za ruke? Koje se kreme za ruke vama sviđaju? :)

Broj komentara: 28:

  1. Uhh koliko krema :D Nemam ni četvrtinu toga :P Baš me zanima bi li Lush Lemony Flutter pomogao mojoj kožici oko noktiju, moram ga uskoro nabaviti. Kolekcija je divna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ih ni ja nemam toliko, ovo je bila jedinstvena prilika da ih sve okupim i pokažem dok neke ne iscijedim i zafitiljim u smeće. :D Probaj obavezno Lemony Flutter, odličan proizvod - da ja nisam ponekad grozna prema svojoj kožici oko noktiju, on bi mi je skroz sredio!

      Izbriši
  2. A ja sam mislila da ja imam previše kremica za ruke! :D Mnoge sam i ja iz tvoje kolekcije koristila, slažem se da je L'Occitaneova karite the best krema ikad. Jaaaako volim Afroditine, a moja najdraža je ona jedna zelenog pakiranja, li ne ova s maslinom, nego jedna njihova najklasičnija, koristim je preko 10 godina i obožavam. Evo baš je sad nemam, pa ću je kupit ovih dana. A ove Balea losione nisam probala, mada mi se strašno sviđa ta pumpica i mislim da je to odlično za po kući. Mogla bih kupit neki. Ma sigurno oću! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti Balea losioni su super za brzinsko mazanje, ja na poslu stalno moram pipkati razne dokumente pa nije poželjno da su mi ruke masnjikave, zato su mi ti losioni idealni. A L'Occitanki stvarno nema ravne, u kojoj god verziji dolazila! :)

      Izbriši
  3. Auuuuuuu koliko ih je! Jel' mi vjeruješ da nisam osim l'Occitane karite obične probala nijednu ovu kremu, baš posežemo za različitim brendovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, baš zanimljivo! Barem Afroditine svakako probaj, mislim da bi ti se mogle svidjeti :)

      Izbriši
  4. L'occitane imam, ti mi dala, super je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počet ću svima poklanjati njihove kremice! :D

      Izbriši
  5. Koliko krema za ruke! Ja nemam naviku stalnog mazanja kreme za ruke, samo kad osjetim da su suhe (od pranja suđa ili jednostavno jednom u dan-dva). Inače kupim jednu koja će mi dobro čuvati ruke zimi i tu mi nije žao dati i više novčića ako je krema stvarno super (kao ove Loccitane) jer su mi zimi ruke katastrofa i moram ih mackati jer u protivnom koža mi zna i popucati, a ljeti mi ruke ne traže neku posebnu njegu pa čak niti nemam kremu za ruke nego posežem za nekim od losiona za tijelo koji trenutno koristim. U zadnje vrijeme mažem svaku drugu ili treću noć stopala kokosovim uljem pa mi ostane uvijek i na rukama sloj i dobro ih njeguje tako da meni paše.
    Super mi je ovo kako ih strateški rasporediš po stanu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zima je valjda neprijatelj svačijoj koži ruku, treba se dobro naoružati njegom u tim hladnim mjesecima! :) L'Occitane je super za to, a još je i mala i praktična pa se može nositi u torbi da uvijek bude pri ruci :)

      Izbriši
  6. Impresivna kolekcija :D Imam ih jako puno,mada ih trošim brzinom svjetlosi pa nikada nisu odjednom na hrpi. Dijelimo YR kreme, Afroditu i Loccitane. Baleini losioni su mi preslabi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu Baleini slabi, ali evo meni super za posao i slično. Ja ih isto dosta trošim ali kako ih imam punoto se manje osjeti. Nakotilo ih se! :D A sve su to krive fine LE :)

      Izbriši
  7. stvarno bogata krema proizvoda za ruke :)
    essence limitirane kolekcije sam prije obožavala, zbog slatke ambalaže i mirisa, ali sam prestala kupovati, jer su mi palile nekako ruke ( moja koža inače poludi preko zime hehe )
    provlače me Afroditine kreme, pogotovo ova rich care :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne krema nego kolekcija hahahahah :)

      Izbriši
    2. Creme de la creme krema za ruke :D

      Izbriši
  8. Mislila sam da nešto nije u redu sa mnom jer volim gomilati kreme za ruke, ali sad mi je lakše :D Impresivna zbirka kremica i moram reći da sam baš uživala u postu :) Afrodita kreme za ruke jako volim. Balea losion za ruke imala sam sa shea maslacem i vanilijom i razočarala sam se, divno miriši, ali mi ne njeguje ruke, tako da ostale izbjegavam. YR sam imala kremu s arnikom koja mi je odlična i iz LE kakao pistacija i ta mi tako bezobrazno miriši da otvara apetit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se post sviđa! :)
      Da, ove YR linije s kakaom imaju fenomenalan miris, imam i neke gelove za tuširanje i losion iz te linije (s narančom i s pistaciom) :)

      Izbriši
  9. Haha ja mislim da je ovo više krema nego na policama u dm-u!! :)
    Ja imam nekoliko posebnih, ali niti jedna mi nije dovoljno dobra za moje pileće prste! Trenutno testiram Avonovu kremu sa glicerinom!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E te Avonove glicerinske sam koristila u srednjoj, sjećam se da su mi bile super, mojoj vrlo suhorukoj mami također! :)

      Izbriši
  10. Wow koliko kremica za ruke :D Obožavam mackati ruke i stalno to radim,ali uvijek imam max 3 kreme za ruke.Najviše mi odgovaraju Afroditine,posebno ova s maslinovim uljem,no isprobala sam Atrix,Niveu,Neutrogenu i sl.no niti jedna nije ni blizu ovoj,bar meni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditine su stvarno super, sve odlično njeguju, samo je pitanje koji ti se miris sviđa! :)

      Izbriši
  11. dakle svaka čast na zalihama, ja imam u kući maksimalno dvije kreme koje se prebacuju iz ruku moje majke, pa povremeno do mene, u biti nikad nisam razvila tu naviku da se konstantno mazuckam s kremicama za ruke, iako me ponekad jako opere potreba za tim. ali kao što rekoh, majka je zadužena za taj dio preparative u kući pa se ja njoj skrpam. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe tako sam i ja prije, a onda sam i sama počela kupovati! :D

      Izbriši
  12. Imam u potrebi možda 5-6 krema, i u to obrajam baš te Balea losione za ruke koje imam pored kreveta, u kupatilu i u kuhinji. Sa sobom nosim jednu, a dvije mi stoje otvorene na stočiću :) L'Occitane su stvarno fantastične kreme, i inače ih dobijam na poklon, pa čekam da se neko sjeti da mi treba haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, frendicama poklanjam L'Occitane kremice za ruke jer želim da ih svi isprobaju! :D

      Izbriši
  13. Koliko krema za ruke! Meni bi ovo valjda 3 zivota trajalo, stvarno nisam tip osobe koji podnosi taj osjecaj kreme za ruke i vrlo sam nestrpljiva cekati da se upije, tako da ako je stavim to bude navecer prije spavanja. Voljela bih probati l'occitane jer je jako hvaljena kao i lushovu kremicu za zanoktice. Yves rocher sam imala iz ove kolekcije ali malina cokolada malo pakiranje, miris mi je cudan ali nekako je nasao put do srca i postao mi je jako drag, samo sto mi je krema razocaravajuce nehidratanta i nemam osjecaj njegovanih ruku nakon koristenja. Takodjer sam probala i od essenca kremicu, narancasta ako se ne varam, samo je ne koristim dovoljno da mogu dati neki sud.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako kreme za ruke koristiš samo prije spavanja, a ne voliš osjećaj namazanih ruku, onda bi ti L'Occitane super odgovarala jer izvrsno njeguje i vrlo vjerojatno će ti biti dovoljna, a prilično se brzo upije.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)