četvrtak, 10. travnja 2014.

Essence Bloom Me Up Tools

Essence, pristupačan drogerijski brand poznat po maštovitim trendovskim i ograničenim kolekcijama, ovoga je puta stvorio preslatku kolekciju kistova – naravno, ograničenu – koja je brojne cure koje se vole šminkati natjerala da krenu u bjesomučnu potragu za njima, prvo prije nekoliko tjedana po Müllerima, a sada i po većim dm-ovima, jer su se konačno pojavili i tamo. Moram priznati da dugo nisam doživjela takvu pomamu kakva je nastala oko ove limited edition kolekcije. I sama sam bila njezin dio, obišla sam sve dm-ove koji su mi bili imalo usput (ali nisam imala sreće jer su ti dm-ovi u centru Zagreba, gdje je sve rasprodano u sekundi), angažirala sam i mamu i dragog, i na kraju se u dvije runde dočepala svih kistova koje sam željela.




Ne izgledaju li divno svi zajedno, ovako slatki i nježnih boja? :)

Kupila sam šest kistova iz kolekcije:

-          Kist za sjenilo veliki – 01 Blow My Mint – 13,90 kn
-          Duo Styler za obrve – 01 Blooming Tender – 22,90 kn
-          Spužvica za korektor – 01 Chaising Lacy – 26,90 kn
-          Kist za rumenilo – 01 Chaising Lacy – 24,90 kn
-          Kist za puder – 01 Lovely Lavender – 26,90 kn
-        Kabuki četkica – 01 Lovely Lavender – na stranici www.essence.eu/hr ne piše cijena, no koliko se sjećam – 24,90 ili 26,90 kn, ako netko zna točno neka napiše u komentarima pa ću ispraviti




Većinu njih, sve koje sam ulovila u Mülleru, koristim sada već mjesec dana, a kist za rumenilo i kist za puder svakodnevno posljednjih tjedan dana. I ozbiljno vam kažem da su ovo odlični drogerijski kistovi. Imam ja i MAC kistove, Sephorine, Real Techniques, Coastal Scents i mnoge druge, jer zaista volim kistove za šminkanje i rijetko ću propustiti priliku da nabavim dobar kist. Naravno da se kvaliteta ovih kistova ne može mjeriti s MAC ili Sephora kistovima, a koliko će trajati i kako će podnositi učestala pranja tek ćemo vidjeti, ali zasad mi djeluju vrlo obećavajuće, dosadašnja su pranja vrlo dobro podnijeli, ne gube dlaku niti puštaju boju, i najvažnije od svega – izrazito su funkcionalni. A svaki od njih jeftiniji je od 30 kuna. U Hrvatskoj nema puno kvalitetnih drogerijskih kistova. U toj kategoriji, povoljnih a nabavljivih u Hrvatskoj, ovi su najbolji koje sam isprobala. Šteta što su iz ograničene kolekcije i neće ih još dugo biti u dm-u, no ja se nadam da su ove ograničene kolekcije ispipavanje terena za buduće proizvode koji bi potencijalno ušli u redovni asortiman te da će ovaj hype ukazati Essence ekipi da bi ih svakako trebala uvrstiti u trajnu ponudu.

Svakom od ovih kistova pronašla sam namjenu za koju ga najradije koristim, što se ne podudara uvijek s funkcijom koju im je Essence namijenio, ali to mi uopće nije bitno. :)


Kist za sjenilo veliki




Nježne mentol zelene boje, plosnat ali ne pretanak, gust, sintetičke dlake. Proizvođač tvrdi da je ovaj kist idealan za blendanje sjenila i smokey eyes, no odmah sam znala da kod mene neće biti tako. Ovaj je kist idealan za dvije uloge: nanošenje korektora na nepravilnosti (ne na podočnjake nego baš na prištiće, crvenila i slične nepravilnosti, meni odličan za kremaste i kamuflažne korektore) te nanošenje kremastih sjenila, ja ga konkretno koristim za Maybelline Color Tatoo sjenila kad ih nanosim kao bazu ispod uobičajenih sjenila. Kremasti se proizvodi odlično primaju na ovaj kist.


Duo Styler za obrve







Ova dvostrana „alatka‟ sadrži češljić za obrve i plosnati kosi kistić. Češljić mi super služi svrsi, dakle dobar je u češljanju obrva, a kosi mi ne surađuje dobro sa sjenilima za obrve, no zato mu odlično ide kada za popunjavanje obrva koristim Maybelline Color Tatoo u nijansi Permanent Taupe. Njime mogu pokupiti idealnu količinu tog sjenila i nanijeti ga točno tamo gdje želim. Cure koje imaju vrlo tanke obrve žale se da im je prevelik, no ja sam se brzo navikla i za moje je potrebe u kombinaciji sa sjenilom Permanent Taupe – odličan.


Spužvica za korektor





Beauty blender na štapu, kažu. :D Ova roza spužvica namijenjena je za korektor, a ja je tako i koristim, za utapkavanje korektora ispod očiju. Iako pruža zanimljivo iskustvo (nešto novo, nešto divlje :D ), nije nešto što baš morate imati. Za nju me od svih ovih toolsa najviše zanima koliko će izdržati i koliko će pranja preživjeti. Inače, teže se pere, što je za ovakav tip proizvoda očekivano – nakon nekoliko korištenja i pranja njezina boja više neće biti čista roza kao na početku.


Kist za rumenilo





Mnoge cure ovaj kist znaju kao bockalicu. Ja ga ne koristim za rumenilo nego za tekući puder, koji nanosi odlično, zbog čega mi je postao najdraži kist iz ove kolekcije. Isprobala sam ga u kombinaciji s rjeđim i gušćim puderima (Bourjois Healthy Mix, Catrice Photo Finish, By Terry Cover Expert) i sa svima mi dobro funkcionira, svaki od njih lijepo nanese i s lakoćom blenda. Mekan je i nježan na licu. Koristim ga jednako rado kao ostale kistove toga tipa koje imam, sviđa mi se što je prilično gust. Nije previše krut, dlačice se pod pritiskom savijaju. Mislim da bi bio dobar i za kremasta rumenila, kistovi ovoga tipa to obično jesu.


Kist za puder




Ovaj je kist također vrlo mekan i nježan, izvrstan za nanošenje pudera u prahu i kamenu. Njegove su dlačice dugačke, zbog čega mi najviše odgovara za lagano nanošenje pudera u prahu, dok kabuki više koristim za puder u kamenu, tako sam ih nekako odredila, iako i jedan i drugi mogu poslužiti u obje svrhe. Prilično je uzak (za razliku od, recimo, Ecotools kista za puder) pa taman uđe u kutijicu mog T. Leclerc pudera u prahu i olakšava mi pokušaje da zahvatim optimalnu količinu.



Kabuki četkica




Ja jako volim kabukije, imam ih raznih – Essence, Coastal Scents, L'Occitane... Ovisno o obliku, gustoći, mekoći i veličini, koristim ih za blendanje tekućeg pudera, nanošenje pudera u prahu i kamenu, nanošenje i blendanje bronzera... Ovaj je mali bucko jako mekan i nježan, okej, to sam napisala i za zadnja dva, but this one is special. Kao zeko, napisao je netko na forumu, i ja se slažem. :) Dosta je velik i širok, isprobala sam ga za pudere u prahu i kamenu i dodijelila mu trajnu funkciju nanošenja pudera u kamenu. Dosta je veći i neizmjerno mekši od Essence kabukija koji se može naći u stalnom asortimanu.



Meni je jako drago što posjedujem svih ovih šest kistova. Ako vam se posreći da naiđete na njih, svakako vam preporučujem kupnju kista za rumenilo – bockalice, kabukija i kista za puder. Bez druga tri priznajem da se može, iako su meni svi dragi i korisni.

Kako se vama svidjela kolekcija Essence Bloom Me Up? Jeste li kupili nešto i, ako jeste, kakvi su vaši dojmovi?

Broj komentara: 20:

  1. Mnogo mi se dopala tvoja recenzija,informativna i koncizna:) Nemam nijedan od ovih ali mi se svidjaju ovaj za rumenilo(tj.tecni puder:)),za puder i kabuki,ne znam koji je lepsi:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago što ti se recenzija sviđa. :) Ta tri koja spominješ su stvarno fenomenalna!

      Izbriši
  2. Vidjela si da sam ih danas nabavila, odmah oprala i sutra isprobavanje :-D Meni se čine jako dobrim, i sama imam neke puno skuplje kistove te znam prepoznati da li je kist dobar ili smeće… žao mi je da nama nisu uvezli kabuki, presladak je i sigurno bih i njega kupila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanimaju tvoji dojmovi, jedva čekam recenziju! :)

      Izbriši
  3. Mene je kolekcija oduševila,ali sam nabavila samo kist za puder.Isproban je i opran dva puta,dlačice ne ispadaju i zadovoljna sam.Žao mi je što nisam uspjela uloviti onaj za rumenilo,no možda ga još negdje i nađem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodno se još da naći po manje posjećenim dm-ovima, sretno! :) Vrijedi ga potražiti, divan je (i izgledom i izvedbom :) )

      Izbriši
  4. ja samo imam bockalicu jer mi drugo ne treba i ona je nesto najbolje cim sam nanosila puder :D i kremasta rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš ću ga probati za kremasta rumenila, za puder mi je super, bit će i za njih! :)

      Izbriši
  5. Nemam niti jedan...pokušavam se oduprijeti kupovini jer mi zbilja ne treba niti jedan kist više. Ali svi su mi predivni.....i moram priznati da kabuki nisam vidjela do sad....i sad mi je baš zapeo za oko...ako ga pronađem još uzela bi ga svakako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad dosta kistova, hehe... kod mene za sve njih ima mjesta, svima im nađem namjenu! :) Imam preko nekoliko kabukija, a ovaj mi je među najboljima. Odlično su napravili te kistove, stvarno se nadam da ćemo ih jednom vidjeti u stalnoj ponudi, ove ili neke u tom stilu. :)

      Izbriši
  6. Okeeej, recenzijom si me nagovorila, sad misamo reci gdje da u Zg nađem ovaj za puder i za rumenilo???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, vjerojatno u nekim rubnim kvartovima koji imaju dm s dva Essence štanda. Znam da ih je dosta dugo bilo u King Crossu, ali sumnjam da je to opstalo. Premalo su komada poslali u dm-ove, baš šteta!

      Izbriši
  7. Ako naletim na kojeg velikog, obavezno ću kupit, preslatki su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I preslatki i jako funkcionalni, ti veliki! :)

      Izbriši
  8. Mnogo su slatke četkice, moram da pogledam da li ih ima kod nas. Davno nisam pustošila dm,mogla bih u izvidnicu. Ako naiđem na četkice, kupiću ih jer su preslatke :)
    A, verujem da će biti i korisnih ( izuzev blendera, on me ne privlači).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ih nađeš kod vas, obavezno uzmi kist za rumenilo, kist za puder i kabuki. Spužva i nije must have. Ali stvarno svi preslatko izgledaju! :)

      Izbriši
  9. Tako mi je zao sto nisam nigdje uspjela uloviti kistove. Htjela sam kabuki, veliki za puder i za rumenilo. Jedini kist na koji sam naletila je bio ovaj mint zeleni koji mi je bio veliko razocaranje jer sam ocekivala drugaciji kist pa ga nisam uzela. :( Predivni su. Ovo je jedna od onih kolekcija koju se isplatilo uzeti cijelu radi estetike. Zao mi je sto nemaju tako lijepe kistove u stalnoj ponudi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta tri koja si navela zaista vrijedi imati, najbolji su iz kolekcije. Šteta što ih nisu našla, planuli su začas. Stvarno bi bilo lijepo da ovako nešto uvedu u stalnu ponudu, mislim da bi se prodavalo ko ludo.
      Ovaj mint zeleni kist je kod mene na kraju rezerviran za nanošenje Maybelline Color Tattoo sjenila kad ih nanosim kao bazu i tu smo se super našli. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)