srijeda, 2. travnja 2014.

Catrice mono sjenila - Absolute Eye Colour



Catrice mono sjenila (Catrice Absolute Eye Colour) jedan su od popularnijih proizvoda tog branda, a u ovom dizajnu postoje od 2010. godine, kada je Catrice redizajnirao i obnovio čitav svoj asortiman. Od tada su se različite nijanse pojavljivale u asortimanu i izlazile iz njega, a ja sam tijekom godina prikupila njih 12. Cijena ovih sjenila danas je 23,90 kn, a dolaze u malenim prozirnim kutijicama koje sadrže 2 grama proizvoda (neki od starijih primjeraka imaju 2,5 g). 
 

Paleta nijansi oduvijek je vrlo velika, ima ih od neutralnih do življih, od trendovskih do klasičnih. Neke su od njih mat, neke satenskog finisha, a neke (više ili manje) shimmeraste. Prema web stranici www.catrice.eu/hr, trenutačno bi u ponudi trebale biti 24 nijanse. Naravno, uopće ne sumnjam da se ponegdje još može naći starijih nijansi.

Ja imam sljedeće nijanse:


090 Bring Me Frosted Cake
340 Ooops... Nude Did It Again!
270 Grey's Philosophy
250 Starlight Expresso





110 Gilbert's Grapefruit
220 The Violent Violet
170 Don't Drink And Dive
200 It's A Boy!




C02 Coral's Enchanted Garden (LE Floralista)
450 Oh, It's Toffeeful!
470 Golden Evergreen
640 Don't Touch My Mosserati!




Od mojih 12 nijansi najdraže su mi one s prve slike. To su ujedno, uz dvije plave s druge slike (It's A Boy i Don't Drink And Dive), nijanse koje sam prve kupila. Rekla bih da su starija sjenila iz ove linije kvalitetnija, bolje teksture, definitivno su pigmentiranija i lakše prianjaju uz bazu za sjenila. I dugotrajnija su. Tekstura im je poput maslaca, mekana i podatna, ne truse se jako. Neke druge nijanse (dvije zelene i Gilbert's Grapefruit) zaista se jako truse i teško ih je nanijeti tamo gdje bi trebale biti. Od ljubičaste nijanse The Violent Violet očekivala sam dobru pigmentaciju, a ona me možda i najviše razočarala. Roskasta nijansa iz Floralista limited edition kolekcije također je slabo pigmentirana. Općenito bih rekla da je pojedine nijanse puno lakše swatchati na ruku nego nanijeti na kapke.

Nijanse s prve slike, Bring Me Frosted Cake i Ooops... Nude Did It Again, odlične su svijetle, neutralne nijanse, Bring Me Frosted Cake najsvjetlija je i potpuno mat, dok je Ooopsić malo tamniji, više bež i malo sjajniji. Rado ih koristim kao podlogu za ostala sjenila ili u kombinaciji s tamnijim sjenilima. Grey's Philosophy i Starlight Expresso izvrstan su izbor za pregib kapka, riječ je o svjetlijoj i tamnijoj taupe nijansi, divne su u kombinaciji sa sjenilima življih boja, ali i kao dio nekog nude looka. Mnogi ih hvale i kao sjenila za obrve, ali ja ih nisam tako isprobala. 

I znate što je dobro? One najbolje nijanse još uvijek su dostupne. :) Bring Me Frosted Cake, Ooops... Nude Did It Again! i Starlight Expresso još možete nabaviti, imaju ih mnoge drogerije – dm (one poslovnice koje drže Catrice), Kozmo, Muller, Nama. Od mojih 12 trenutačno je nabavljiv još Don't Touch My Mosserati, njega sam posljednjeg dobila. Kao što vidite, ovdje imamo lutriju s nijansama, neke od njih svakako bih preporučila jer su vrlo kvalitetne za drogerijska sjenila, a druge imaju malo previše mana. Najbolje je isprobati testere u nekoj od drogerija i obratiti pažnju na pigmentiranost pojedinih nijansi. I svakako preporučujem dobru bazu ispod Catrice mono sjenila, meni trenutačno odlično surađuju s MAC Paint Potom (Soft Ochre) i NYX Jumbo olovkom (Milk) – ona im posebno lijepo pojača pigmentaciju, ove koje se truse malo dovede u red, a svima im jako produži trajanje na kapcima.



Naravno da postoje puno pigmentiranija, postojanija i općenito bolja sjenila, ali za ovako nisku cijenu na našim ćete ih prostorima teško naći. Ja pred sjenila postavljam tešku zadaću što se tiče trajnosti jer često nakon posla još ostanem negdje pa najviše cijenim ona za koja znam da će se izvrsno držati 10 i više sati. Catrice mono sjenila ni uz bazu neće potrajati toliko, tj. izblijedjet će i nijanse će se pomalo stopiti, ali – barem u mom slučaju – ni tada se ne skupljaju u pregibu i ne nestaju u potpunosti. Ako ne tražite od sjenila da traju 10-12 sati i ako imate dobru bazu za sjenila, ova će vam mana biti zanemariva. Od sjenila dostupnih u hrvatskim drogerijama ova su među boljima.

Što vi kažete, koja su vam najbolja drogerijska sjenila?


Broj komentara: 11:

  1. Nekad prije sam jako voljela ona Max Factor sjenila u okruglim potićima, zvala su se Earth Spirits, i sad sam vidjela da su izbacili nešto slično opet (sva druga njihova mi i nisu baš nešto, pigmentiranost im je loša), a i Bourjois sjenila su mi bila baš dobra :) Uvijek se kaže da ako imaš dobru bazu i dobar kist, od lošeg sjenila možeš napraviti sasvim solidno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, Max Factorova nikad nisam probala, a Bourjoisova meni nisu bila dobra (osim jedne linije koju su izbacili), ali od drogerijskih (relativno :D ) ja obožavam Artdeco, a i Deborah (nepečena) i Manhattan su mi znala biti dobra.
      Ali izbor u UK drogerijama, ajmeee... MUA, Sleek... e to je nešto savršeno! :)
      Ali da, dobra baza i kist zlata vrijede i podižu i najgora sjenila na barem solidnu razinu! :)

      Izbriši
    2. ...joj zaboravila ja na Artdeco, kad su oni meni negdje između :) Njih i imam još samo sam ih jadne zapostavila malo :))

      Izbriši
  2. Nekako nemam naviku kupovati mono sjenila, radije uložim u paletu (hint- sleek :D ), no imam nekoliko Catrice sjenila i zadovoljna sam jer se lijepo blendaju, relativno su pigmentirana (ovisno o nijansi) i ne nakupljaju se na pregibu kapka. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to mi je najbolje kod njih, ne nakupljaju se u pregibu nego samo izblijede nakon puno sati i stope se nijanse, ali to nikad ne izgleda ružno :)

      Izbriši
  3. Ja imam samo nijansu Starlight espresso i koristim za popunjavanje obrva. Inače, Catrice su kvalitetna sjenila,ali kod drogerijskog ranga moji favoriti su Art Deco.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Artdeco je definitivno najbolji u tom rangu.

      Izbriši
  4. Mene je stvarno iznenadila kvaliteza njihovih mono sjenila. Imam ih dosta doma ali sam ih sve depotirala u paletu pa nemam pojma koje su nijanse :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova sjenila su super za depotiranje, sad ti je korištenje sigurno puno praktičnije! :)

      Izbriši
  5. Jako volim ambalazu catrice sjenila i rumenila, a i dobre su pigmentacije, najvise su mi zapela za oko ova dva plavca - don't drink and drive i it's a boy.
    Wet'n'wild su mi super, iako mislim da ce mi nova essence metal (ili kako se vec zovu) biti takodjer super, imaju puno duochrome boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wet'n'Wild moram probati, i to Comfort Zone, jako me zanima ta paleta! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)