nedjelja, 13. travnja 2014.

Balea kupke – vanilija i tropsko voće

Balea je poznata po tome što stalno izbacuje zanimljive mirišljave novitete u asortimanu gelova za tuširanje, kupki i njege tijela. Kako sam taman ostala bez pjenušave kupke, a obožavam svoje rituale odmaranja u kadi punoj tople zapjenjene vode, uz tablet i nove postove na beauty blogovima, požurila sam u dm po ove nove zanimljive bočice.

Balea je u ovoj liniji uvela pet različitih pjenušavih kupki, od kojim sam ja u dm-u pronašla tri, a odlučila se za dvije. Moguće je izabrati između ovih pet kupki:

  •         Exotische Vanille – Creme-Öl Bad (kremasto-uljna kupka s mirisom vanilije)
  •      Tropische Früchte – Badezauber (kupka s mirisom tropskog voća)  
  •      Frische Orange – Badezauber (kupka s mirisom naranče)
  •        Evening Star – Badezauber mit Vanille- & Chaiduft (kupka s mirisom vanilije i čaja)
  •      Night Dreams – Badezauber mit Jasmin & Patchouliduft (kupka s mirisom jasmina i pačulija)






Ja sam odabrala kupke s mirisom vanilije i tropskog voća, a u dm-u sam vidjela još kupku Night Dreams. Nisam sigurna postoje li kod nas i preostale dvije verzije kupki, no i da sam ih sve pronašla, moj bi izbor bio isti.




Ove kupke dolaze u slatkim bucmastim ambalažama od 500 ml, a cijena im je 13,90 kn. Obje su 'umotane' u prekrasnu ambalažu i izgledom i mirisom zazivaju neke prekrasne egzotične lokacije. Prilično dobro se pjene i pružaju divan, opuštajući ugođaj. Zapjenjenost u kadi jača je ako upotrijebite malo više proizvoda, no ne bih rekla da ga je potrebno puno i da će se brzo trošiti. Mogla bih ove kupke usporediti s poznatim Avonovim Bubble Bath kupkama koje smo valjda svi imali. Tim sam kupkama bila baš zadovoljna i često sam ih kupovala, također ima predivnih mirisnih kombinacija i izvrsno se pjene. Baleine mi pružaju slično pozitivno iskustvo (ipak, doduše, s nešto manje pjene od najboljih Avonovih kupki), s time da me dodatno veseli izgled njihovih ambalaža na prozoru kraj moje kade. :)
 
Uputa proizvođača: tijekom punjenja kade dodati u vodu za kupanje temperature 36-38 °C i opustiti se 10-20 minuta u kupki.



Kremasto-uljna kupka s mirisom vanilije (Exotische Vanille)

Kremasto-uljna kupka s mirisom vanilije dolazi u ambalaži s rozim čepom, a sam je sadržaj sedefasto bijele boje. Miriše na nježnu vaniliju, u njoj nema ništa preteško, neugodno ni previše umjetno. Na dodir je pomalo kremasta, ne na onako fin način kao bolje kremasto-uljne tuširalice, no za jednu pjenušavu kupku to je sasvim u redu. Pjena koju pruža je bogata, a na koži tijekom kupanja mogu osjetiti blagi film, osjećam da ova kremasto-uljna kupka koži pruža njegu. Nisam imala problema s isušivanjem, no ja redovito nakon tuširanja ili kupanja kožu tijela namažem kremom ili losionom.


Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Almond Oil Glycereth-8 Esters, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Prunus Amigdalus Dulcis Oil, Potassium Sorbate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Cocamide Mea, Laureth-10, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Hexyl Cinnamal



Kupka s mirisom tropskog voća (Tropische Früchte)

Ambalaža kupke s mirisom tropskog voća na slici ima ananas i kokos, čep joj je zelene boje, a unutra se nalazi zlatnožut, gelast sadržaj. Asocira na ljeto, koktele, tropske plaže. Miris je divan i egzotičan, pitala sam par ljudi što osjete, neki osjete razno tropsko voće, ananas, pinacoladu. Pruža prilično bogatu pjenu, baš kao i prethodna kupka. Također nisam primijetila isušivanje, s time da sam se, kao i uvijek, nakon kupanja namazala losionom. 


Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Potassium Sorbate, Tocopherol, Coumarin, CI 15985, CI 19140

Isprobala sam i kombinaciju ovih kupki, ulila sam u kadu malo od obje, i tom je prilikom voda u kadi bila najviše zapjenjena, a kupke su pružile jednu finu, opuštajuću kombinaciju mirisa.

Jeste li isprobali Baleine kupke? Koje su vam pjenušave kupke najdraže? Volite li duuuugo izležavanje u kadi? :)

Broj komentara: 19:

  1. njihove kupke svaki put promatram dok sam u DM-u, ali nikako da si nabavim koju :D
    ali mogla bi stvarno :D ne djeluju loše
    pošto doma imam samo tuš kabine, mogla bih kod dečka gdje se u kadi kupam si nabaviti neku od ovih kupki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno moram po kupku s vanilijom :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene mame ove dvije koje si i ti kupila, ali ne znam da li ću ih kupiti jer sam jedno vrijeme živjela u stanu koji je imao samo tuš, ne i kadu tako da sam se odvikla od izležavanja u kadi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se totalno navikla na kadu, bilo bi mi baš neobično bez nje :D Ali da, ako nemaš naviku izležavanja u kadi, onda su klasični gelovi za tuširanje definitivno bolji izbor :)

      Izbriši
  4. Pomirisala sam tropsku ove zime u DM-u i prva asocijacija: ljeto i pinacolada (i to da ju želim popiti :D). Možda kupim za ljeto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ljeto će biti savršena! Inače, obožavam pinacoladu :)

      Izbriši
  5. Ja ovo nisam ni primjetila :D Definitivno mi je najprivlačnija od vanilije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva je mirišljava i prekrasna, ma obje su divne, isplati se isprobati ako voliš kupanje u kadi! :)

      Izbriši
  6. Gelov većinom kupim onako, usput, a rijetko kada ciljano, no primamljivi su mi sada svi ovi koje si nabrojala, srećom pa su povoljni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su povoljni i vrijedi probati! :) Ne znam kakve bi ove kupke bile u funkciji gelova za tuširanje, morat ću i to probati! :)

      Izbriši
  7. Ove kupke mi izgledaju divno, ali preskačem jer imam sam tuš kabinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato su tu razni gelovi za tuširanje koji su jednako mirišljavi i privlačni! :D

      Izbriši
  8. Koristim vaniliju i super mi mirise, doduse ne po vaniliji, ali i dalje dovoljno super. Ja je koristim za tusiranje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još isprobala kao gel za tuširanje ali hoću, sigurno će mi i za to biti super! :)

      Izbriši
  9. Balea proizvodi su odlični, a vanilija mi na svim proizvodima odlično miriše. dvoboj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam velika ljubiteljica proizvoda s vanilijom, najradije bih kupila svaki koji ugledam! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)