nedjelja, 27. travnja 2014.

Avon Glimmerstick Cosmic olovke za oči

Volim Avon olovke za oči i zapravo uvijek imam barem jednu. Četiri olovke koje vam danas pokazujem čine liniju pod nazivom Glimmerstick Cosmic Eye Liner i više ih nema u katalogu, no umjesto njih tu su olovke Glimmerstick Diamonds koje su u biti vrlo slične. A tko zna, možda se linija Glimmerstick Cosmic ponovno pojavi. :)




Avon Glimmerstick Cosmic olovke za oči dolaze u četiri nijanse:

  • Blackened Night – crna
  • Moonlit Brown – smeđa
  • Midnight Sky – plava
  • Twilight – ljubičasta
       


Ove se olovke ne šilje nego se izvlače odvrtanjem, nisu pretanke, čvrsto su postavljene i nikada mi se nisu rasklimale ili slomile. Rok trajanja iznosi 24 mjeseca, ja olovke često koristim i duže, no vjerujem da ću ove potrošiti u roku. Plavu sam već potrošila (jedva sam uspjela napraviti swatch pomoću ostatka ostataka), a i smeđa i crna su mi pri kraju, stvarno ih puno koristim. Ovo su svjetlucave olovke, sadrže raznobojne sitne šljokice, ali one nisu prenapadne. Najradije ih koristim pri šminkanju za izlaske (i često dobijem komplimente za look s njima :) ). Koristim ih i na gornjem i na donjem kapku, izvrsne su za waterline, nikada mi nisu stvarale nikakve probleme. Ni najmanje ne iritiraju oči. Inače iz nekog razloga imam problem s ljubičastim olovkama za oči, isprobala sam ih dosad 5-6 različitih brandova i apsolutno svaka od njih iritirala mi je oči, one bi me pekle ili bi suzile. Pretpostavljam da mi neki sastojak koji stavljaju u ljubičaste olovke za oči ne odgovara. Nijansa Twilight iz ove linije jedina je ljubičasta olovka za oči koju ja mogu nositi bez ikakvih iritacija. 




Olovke su kremaste i meke, lako se nanose. Kako se ne šilje i vrh im nije oštar, nisu pogodne za tanke, precizne linije. Za mekše su linije odlične. Ja najviše volim jednom od njih obrubiti oko, gornji i donji kapak, nakon što sam nanijela sjenila. Daju vrlo efektan, svjetlucav dojam. Kao što sam spomenula, idealne su za večernje izlaske. Vrlo, vrlo su postojane, meni ne mrdaju s kapka dok ih sama ne skinem. Preko nekoliko puta preživjele su cijelu noć, uz plesanje, gužvu i svakakve uvjete. :) U tom sam segmentu općenito vrlo zadovoljna Avonovim olovkama za oči. Sve su četiri olovke odlično pigmentirane, boje su intenzivne i dobro izražene, to je prava svjetlucava crna, smeđa, plava, odnosno ljubičasta. Naravno, nijanse u katalogu nisu uvijek identične onome što vidimo uživo, pa su swatchevi uvijek od pomoći. Na mojoj su slici redom: Blackened Night, Moonlit Brown, Midnight Sky, Twilight.




Spomenut ću još da nove Glimmerstick Diamonds olovke, nasljednice mojih Cosmic olovaka, postoje u 6 nijansi, puna im je cijena 46 kn, a trenutačno u katalogu možete kupiti jednu za 35 kn, a dvije za 39 kn. Zaista super ponuda! Ja sam svoje olovke kupila prije otprilike godinu dana za, čini mi se, 23 ili 25 kn po komadu. Vjerujem (i nadam se!) da su olovke – nasljednice dosta slične jer su ove linije, Cosmic i Diamonds, imale i prethodnice, od kojih sam neke i imala i to su uvijek svjetlucave olovke jednakih svojstava, izvrsne kvalitete. Mislim da su Cosmic olovke malo više šljokičaste, ako je netko obje linije vidio uživo neka to potvrdi ili demantira u komentarima. :)
 
Jeste li isprobali Avon Glimmerstick Cosmic olovke iz ili neke druge Avonove olovke za oči? Volite li neke od ostalih Avonovih proizvoda?

Broj komentara: 12:

  1. Jako lijepe nijanse! I ja ima jednu ljubičastu olovku od koje mi iz neobjašnjivih razloga uvijek suze oči, možda je do crvenog pigmenta u njima, dosta ljudi zna bit osjetljivo na njega...Tko će ga znati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi nije jasno što je to s ljubičastim nijansama, ali baš šteta jer ima divnih! Često sam znala kupiti koju, ono, valjda će mi ova biti dobra, i opet ništa. Do ove Avonove :)

      Izbriši
  2. Imam tamnoplavu takvu, odlična mi je! I obožavam Avonove ponude jer uvijek kupim više nego što trebam jer ako kupim neki proizvod, proizvod sa strane 56-73 može bit moj samo za 50 kuna - i tako u krug :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha da, baš tako je i kod mene. :D A stvarno su im mnogi proizvodi dobri i isplati se!

      Izbriši
  3. Prekrasne su olovke, pogotovo - Moonlight Brown i Twilight :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu, a tek na očima... obožavam ih! :)

      Izbriši
  4. Jako malo koristim olovke, ali u ovom postu mi se toliko sviđaju smeđai ljubičasta da ću razmisliti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smeđa bi se super uklopila u tvoje neutralne lookove, još ta svjetlucavost... super za izlaske i evente! :) A ljubičasta je baš posebna, volim je i u ludim šarenim lookovima i u neutralnima gdje je stavim malo na donji kapak. :)

      Izbriši
  5. Twilight je moj favorit, zaista je divna boja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo volim Avon i porudzbine mi uvek olaksaju novcanik poprilicno:) Imam Supershock gel liner u crnoj i srebrnoj boji-preporucujem od srca! Imaju nenadmasnu texturu,uzivanje je sminkati se njima:) Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, obratit ću pažnju na Supershock gel liner - zapravo mislim da sam davnih dana i imala jedan :) Vjerujem da je super, njihove olovke za oči nikad ne razočaraju.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)