subota, 22. ožujka 2014.

Za početak, malo o meni...

Hello, world! 
 
It’s me, Lil’Mee, izvan virtualnog svijeta zovu me Saša, imam 29 godina i strastvena sam ljubiteljica kozmetike. I još svačega. Osim što se volim šminkati, mazuckati i kupovati kozmetičke proizvode te čitati o tome kako se drugi šminkaju, mazuckaju i kupuju kozmetičke proizvode, volim i putovati, družiti se, čitati, šetati, surfati po netu, gledati serije i filmove, u zadnje vrijeme volim i kuhati i planinariti, oduvijek volim životinje, volim i odjeću, starke, shopping, finu hranu i cugu, a najviše od svega volim svog dragog, obitelj i predragu blesavu ekipu divnih prijatelja… Navedeni me zezaju da sam posvuduša jer sam stalno negdje, nikada ne odbijam druženja, kave, izlete, što god treba, ja sam za! :D 

Kozmetičke blogove pratim već godinama i konačno sam se odlučila aktivno pridružiti toj zajednici. Neprekidno otkrivam nove proizvode, kombinacije i načine šminkanja, i želim ta otkrića i oduševljenja podijeliti s drugim ljubiteljicama kozmetike. Inače će me se spomenuti dečko, obitelj i ekipa jednoga dana odreći s obzirom na to koliko im dosađujem svojim trkeljanjem o šminki, kremicama, čistilicama i mazalicama. I swatchevima i lookovima i tutorialima. :)

Voljela bih – i potrudit ću se – da ovaj blog bude jedno lijepo, ugodno, pozitivno i simpatično mjesto (baš kao i autorica... :D ) gdje ćemo ćakulati o kozmetičkim temama, a i ostalima koje nam padnu na pamet. Nisam završila nikakav tečaj vezan uz šminkanje ili kozmetiku (iako bih voljela pa vjerojatno jednoga dana i hoću), iza svega što ovdje napišem stojim na temelju osobnog iskustva, a znanje o kozmetici i šminkanju stekla sam pretražujući internetske forume i članke, čitajući postove drugih blogerica i upijajući filmiće beauty guru(ic)a na YouTubeu.

Sve proizvode kupila sam vlastitim novcem... hmmm, čekaj... Lažem! :D Moji dragi ljudovi dobro me znaju pa mi često i poklone nešto od kozmetike jer je to igra na sigurno kod mene, znaju da će mi se takav poklon svidjeti. Ali bez obzira na to jesam li proizvod kupila ja ili sam ga dobila od dragog, babe ili samog branda, ovdje ću napisati svoje iskreno mišljenje o njemu.

Imam gustu, kovrčavu (i suhu) kosu, trenutačno je dugačka, stepenasto ošišana i tamnosmeđa, a namjeravam je i dalje puštati da raste i postane još duža. Inače volim mijenjati boju kose i isprobavati razne frizure pa ćemo vidjeti koliko će me držati ova faza. Srednje sam svijetlog tena, koža lica mi je mješovita, nemam nekih većih problema s njom, osim pokoje runde prištića oko PMS-a. Kožu tijela nazvala bih normalnom i zahvalnom, dobro reagira na većinu tuširalica i mazalica. Šminkam se svaki dan (osim ako sam baš cijeli dan doma) i iskreno uživam u tome, to je moj mali ritual koji mi uljepšava svako jutro. A nema mi ljepšega nego kad se spremam za izlazak i imam dovoljno vremena da opalim mjuzu i polagano i detaljno se šminkam, mozgajući usput o tome što ću staviti na sebe i isprobavajući nove kombinacije. 

Volim i koristim i povoljnije i skuplje brandove, od Essencea do Sisleya.

To je to zasad, ostalo ćete saznati u hodu... Neka igre počnu! :)


Broj komentara: 10:

  1. Pozzzdrav,

    dobrodošla u blogerski svijet! :)

    Sanda

    OdgovoriIzbriši
  2. jeeeej, Saša, dobro došla u blogosferu, veselim se postovima :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa, vjeruj mi da se i ja jako veselim svemu ovome! :)

      Izbriši
  3. Sretno s blogom i tim svojim sminkanjem.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, my dear... ti i S ste kume ovog blogića! :))

      Izbriši
  4. Sviđa mi se kako pričaš :D Veselim se čitanju!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)