ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Manhattan Intense Lip & Cheek Balm



Manhattanova verzija popularnog chubby sticka oduševila me čim sam ove olovčice prvi put swatchnula u dm-u. Prvo sam za Božić dobila nijansu 002 Fly Me Pretty, a nešto kasnije nabavila sam i 003 First Class.







Imam Cliniqueov chubby, a i Max Factorovu verziju, i mogu reći da zaista volim proizvode tog tipa, no ovaj je najbolji koji sam imala prilike isprobati i nakon ovih debeljuca kriteriji su mi porasli. Ove su olovke vrlo pigmentirane, dugo traju na usnama (hmm, i rukama, zubima, čašama... :D to im je jedina mana, preslikavaju se pa je potrebno malo paziti), nijanse su izvrsne. Osim dviju nijansi koje imam, postoji i treća – 001 Tomato Juice, intenzivna narančasta. Svojim sam nijansama jako zadovoljna i obje ih često koristim – Fly Me Pretty je lijepa koraljna, a First Class neobična ljubičasto-rozo-something-something, i jako ju je teško uslikati.






Olovke su kremaste i lako se nanose na usne. Iako su im vrhovi deblji, a one vrlo intenzivne, jednostavno je precizno ih nanijeti. Obično jednom od njih pažljivo obrubim usne kao što bih učinila uobičajenom olovkom, a zatim ih popunim. Vrlo su ugodne na usnama, nimalo ne isušuju, a kao što sam spomenula – zaista su trajne, izdržat će nekoliko sati u odličnom stanju. Preživjet će i konzumiranje hrane i pića, boja ostaje, samo više ne izgleda tako svježe, a kad blijede, čine to ravnomjerno. Može ih se koristiti i kao rumenilo, ali za to mi nisu praktične, jednostavno su preintenzivne i teško ih je ravnomjerno izblendati na obrazima.

Nažalost, ove su olovčice limited edition, no vjerujem da ih se još može naći u pokojem dm-u. Ako ih pronađete, za 2,7 g platit ćete 39,90 kuna. 

Evo i swatcha na rukama te First Class ljepotice na usnama.




Kako vam se sviđaju? Koja je vaša najdraža debeljuca za usne?


Broj komentara: 11:

  1. da si nisam nametnula zabranu, kupila bih obje nijanse, stalno se motam po dm-u oko njih, no uspjevam biti karakter :D
    sviđa mi se što su intenzivne, a moja najdraža debeljuca je ipak Clinique debeljuca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast na karakteru! :) I ja sam trenutačno na no-buyu (osim stvari koje mi trebaju), ovo je srećom dobiveno i kupljeno poklon bonom :D

      Izbriši
  2. dobro došla :)

    nisam probala manhattan verziju debeljuca, ali zato imam clinique chubby stick koji još nisam ni isprobala, sramota :D no, probala sam i bourjois koji mi je jako lijep, u nekoj koraljnoj boji, a nedavno sam probala i Sisley verziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bourjois sam pipkala u dm-u, ima divnih bojica :)

      Izbriši
    2. I hvala ti na dobrodošlici, draga! :)

      Izbriši
  3. Baš sam ih gledala u dm i to baš ovu lijevu ljubičastu nijansu .... iznenadila me pigmentacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi divno kad bi ih uvrstili u stalnu postavu :)

      Izbriši
  4. Hello hello :) ja ih preskocih iako su mi se svidjeli testeri, nisam si mogla opravdat jos jedan proizvod za usne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako i ja u zadnje vrijeme, iako moram priznati da nije lako! :D

      Izbriši
  5. Ja imam samo dvije debeljuce, Max Factor i Sisley, nisam primjetila ove, očaralo me kako ti ljubičasta genijalno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! Max Factorove su mi odlične za ljeto, ali skroz su drugi tip, nisu tako pigmentirane kao ove.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)